perjantai 17. elokuuta 2012

Elämme jänniä aikoja

Moroo,

Tässä pieni tauko taas ollut, mutta nythän tänne taas tulee vähän päivitystä. Viikot on vierähtäneet taas töissä ja viikonloput sitten jossain ihan muualla..

Otsikkoon viitaten, elän aika jänniä aikoja. Syksy tulee ja enkä tiedä mitä se tuo tullessaan. Suunnitelmat ovat aika auki vielä, mutta sen tiedän jo, että aika erikoinen syksy on varmasti luvassa. Ulkomaille? Jaa-a, en tiedä vielä. Odottelen vielä(kin) lopullista vastausta, mutta voi olla, että en menekkään Budapestiin, vaan jonnekkin ihan muualle Eurooppaan. Raha-asiat on taas kunnossa, joten matkustelu kuulostaisi houkuttelevalta. Joku lämmin maa olisi kyllä ihana. Syyskuun alussa ajattelin häippästä vähäksi aikaan jonnekin. Vieläkö tietäisi mihin?

Mä olen ollut todella hyvällä tuulella tässä viimeiset viikot. Asioilla on tapana järjestyä ja niin kävi nytkin. Sitä näkee asiat aivan eri tavalla näin pitkällä ajalla. En voi sanoa muuta kuin onnellinen olen. Onnellisuus on sellainen tunne, jota en ole tuntenut varmaan viimeiseen vuoteen kovinkaan usein, mutta nyt voin sanoa, että tunnen. Hyvä! Paljon jänniä juttuja meneillään ja varmasti myös tulevaisuudessakin. :)

Nyt olen taas töissä ja viikon viimeistä viedään. Olen aika huono aamuherääjä, mutta näillä aamu lähtee käyntiin. Btw, kun tulin töihin, bussi sytty tuleen. Jatkoin matkaani kävellen. :D
Onneksi sankaribussikuski pelasti mut ja muut. Tää oli kyllä riipaseva kokemus..


 Eilen käväsin jälleen kerran lintsillä pyörähtämässä. Olipas taas hulinaa siellä <3





Tiistaina kävin moikkaamassa Iidaa, jonka parturi Top Seven on ollut mun kantapaikka toukokuusta lähtien. Taas leikattiin tälläinen lesbotukka, mutta täähän sopii mulle. Tyvikasvu oli vaan aika raju ja nyt näyttää vielä rajummalta, kun on ihan kirjava pää. Pitäisi taas värjätä, mutta toisaalta, mitä väliä.


Olen taas saanut ruokahaluni takaisin 5 viikon jälkeen, jotenka vedän ihan hirmuisia annoksia. Onhan tässä tullut laihduttuakin.. kylmäsavulohipastaa!<3 Joo, tiedän, näyttää epämääräiseltä, mutta oli ihan sikahyvää.


Eilen käytiin mun näätien kanssa Brankkarissa parilla eli Arlan ja Miinan. Oltiin varmaan 5 tuntia terassilla. Mikäs siinä, kun aurinko paistoi! Suunniteltiin illanviettoa tässä jonain viikonloppuna ja jos vaikka löytäisimme itsemme Jollaksesta.. :D

Ei näkynyt palomiehiä letkuineen paikalla, yhyy. :(
Mutta tässäpä tälläinen pikapostaus mun kuulumisista. Lähetään kohta Miian kanssa syömään, siellä on jotain grillipihviä ruokana! Tänään sitten myöhemmin töitten jälkeen ankarat pardit. Saa nähä taas mitä tulee, kun monissa liemissä keitetyt Myllerin sisarukset lähtee taas yhdessä radalle. Ei varmaan hyvä heilu, haha. :D nimim. rappuset yhdessä monesti lentäneet.

Tommi

                                                                 Tää on virallinen Pardibiisi!

3 kommenttia:

  1. Ihanaa oikeen hyökkäsin taas blogisi kimppuun Tommi :) Kiva että on kaikkea jännittävää meneillään. Mahdatko tietää mitä vanhoille juontajille kuuluu? Ollaan päivin kanssa usein puheltu että olisi se vaan lottovoitto jos niina ja katrikin joskus vielä teillä juontaisi edes yhden yön. Lämmin se on täällä suomessakin joten simmarit jalkaan ja stadikalle ellet ulkomail raaski lähtee ;-D

    -Salmari se oikea ja Päkältä rakkaat terveiset-

    VastaaPoista
  2. Ai täällä on taas joku kerjennyt ennen meitä jo feikkaamaan kommentin. On se ihme ettei ihmisillä ole muuta elämää kun meitä matkia näillä kirjoituksillaan \: Oli kyllä kauniita kuvia voi että. T: Salmari ja päkältä terkkui :)

    VastaaPoista
  3. No,niin. Nyt näköjään tämä henkilö sitten on oikeen itekseen ruvennu kirjotteleen kahdella nikillä. :D (paskaset naurut) On meitä moneen lähtöön. Näköjään mun nimimerkki on niin suosittu. Ziisus. Tarvii kai oikeella nimellä alkaa kirjottaan, jos kirjottaa, mutta mulle alko nyt tää leikki riittää. En ala sairaiden pentujen kanssa täällä riiteleen edempää.
    Tommi,olen pahoillani tästä kaikesta sotkusta. En tajua todellakaan, mistä tää on lähtösin. Aluks kaikki meni ok, mut yht´äkkiä joku alko kirjottaan mun ja Päivin nimmarilla. Sairasta. Näinollen, meitsi siirtyy nyt takavasemmalle seuraamaan sun blogia taustalta.
    Hienoa, Tommi, että olet piristynyt ja sulla on asiat hyvin. Toivon sulle kaikkea hyvää jatkoon. Kenties vielä palataan joskus. :) :)
    P.S. Päivi itse jatkossa kirjottelee sulle fb:n kautta. Sinne ilmestyn minäkin, kun saan asiani kuntoon. Tässä on nyt jutut vähän vaiheessaan tai ei niin vähänkään. Jos haluat tietää lisää, ex-kolleegasi tietää. :)

    VastaaPoista